YSL Rouge Volupté Shine

IMG_3457IMG_3460

Wauw! Wat was ik blij toen ik mijn eerste Yves Saint Laurent lipstick kreeg voor Sinterklaas. De Rouge Volupté Shine lippenstiften hebben een prachtige luxe uitstraling en een héérlijke perzik/mango geur, ik was meteen verkocht! De lippenstiften zijn zo gemaakt zodat je lippen zachter en soepeler worden met een hydtraterende werking van maximaal acht uur. Hierdoor voelt het in eerste instantie niet als een klassieke lippenstift, maar meer als een glossy labello. De Rouge Volupté Shine lippenstiften blijven niet heel lang (ongeveer 3 uur) op je lippen zitten zoals een klassieke lippenstift, maar YSL Rouge Volupté Shine claimt ook nergens dat het een langhoudende lipstick is. Af en toe bijwerken is dan ook een must, maar dat zou je alleen al willen doen voor de geur, am I right? 😉

IMG_3272 IMG_3298

Op de bovenstaande foto’s heb ik mijn eerste YSL Rouge Volupté Shine lipstick op, nummer 9: Nude in private. Ik was al lang op zoek naar een lippenstift die mijn eigen kleur lippen versterkt, deze is daar perfect voor! Van mijzelf heb ik namelijk al best roze lippen, dus deze kleur geeft voor mij een natuurlijke uitstraling. Pas wel op dat een lippenstift bij jou wel heel anders uit kan vallen, daarom zou ik altijd eerst naar de winkel gaan om de lippenstift uit te testen voordat je die online bestelt.

IMG_3377 IMG_3408

Omdat ik de YSL Rouge Volupté Shine collectie zo fijn vond, kon ik het niet weerstaan om er nog een te halen. Ik wilde deze keer een donkere kleur maar niet té donker. Haha, ja ik was tijdens deze zoektocht erg perfectionistisch en kon maar steeds niet de goede kleur vinden die ik in gedachte had. Eenmaal aangekomen in de ICI Paris XL in Rotterdam hadden ze de kleur, nummer 7: Rose infinity. Door de hoge populariteit van deze kleur, was ik deze kleur niet eerder tegengekomen in de andere filialen omdat die was uitverkocht. Het geeft je een mooie rode glans over je lippen en ik zou willen dat ik jullie de geur kon laten ruiken via het beeldscherm, dan zouden jullie meteen snappen waarom ik zo’n fan ben van deze collectie!

IMG_1646

Tip: Als je dol bent op de duurdere merken voor make-up, is het handig om deze aankopen te doen bij één soort winkel. Ik heb een klantenpas bij de ICI Paris XL, hierdoor krijg ik voor elke euro die ik daar uitgeef een punt op mijn pas en ben ik op de hoogte van de acties. Ook vraag ik aan familieleden of zij alleen bij de ICI Paris hun aankopen willen doen en of zij die punten op mijn pas willen zetten. Bij elke 250 punten krijg je een waardebon van vijf euro. Om de paar maanden hebben ze ook grote acties als het gaat om lip producten en mijn YSL Rose infinity heb ik een paar maanden geleden voor €0.70 cent gekocht (!!). Je kreeg namelijk op alle lip producten 40% korting, ik had 4 waardebonnen thuis liggen et voilà!

Er zijn maar liefst 19 verschillende kleuren en ze kosten €34,50. Met een beetje research krijg je al gauw lagere prijzen. Welke van de twee vind jij het mooist? Zou je er nu ook een willen kopen?

LOVE, Polyee

Instagram: @polyee

Twitter: @polyeetang

Voor meer informatie en vragen: askpolyee@hotmail.com

25 gedachtes over “YSL Rouge Volupté Shine

  1. Wauw ik vind beide lipsticks je prachtig staan! Zelf ben ik wel heel benieuwd naar de tweede, eens wil ik nog een YSL lipstick toevoegen aan mijn stash! Maar waarschijnlijk wordt dat bij de volgende 40% actie! Xx

    Like

  2. Wauw, wat ben jij knap! En wat een prachtige lipsticks! Dat je er voor 1 maar 70 cent hebt betaald.. waaaah! Ik wil ze nu allebei haha ❤

    Like

Plaats een reactie