EYE CATCHER: ZEBRA COAT

IMG_3180IMG_3179IMG_3182IMG_3185

Deze vrolijke zebra coat pakt direct je aandacht. Normaal ben ik niet zo’n fan van al die dierenprintjes, maar deze zebra print vind ik heerlijk. De kleuren zwart en wit blijven casual en kun je in elk seizoen dragen. De coat is niet heel dik, kun je vast knopen met haakjes en is dus niet echt geschikt voor de winter. Natuurlijk kun je hem dan wel gebruiken voor binnen. Deze coat heb ik vorig jaar in oktober gekocht, dus ik denk niet dat hij nog op de site verkrijgbaar is. Ik hoop dat die warme lente dagen snel komen zodat ik ‘m snel weer tevoorschijn kan halen 😉

Eindelijk heb ik dan mijn eerste post online gezet! Lijkt het je leuk om meer van me te lezen, volg me dan op wordpress. Ook kun je een kijkje nemen op mijn instagram waarop ik regelmatig dingen post. Ik hoop je nog vaak te zien! 🙂

LOVE, Polyee

Instagram: @polyee

Twitter: @polyeetang

Voor meer informatie en vragen: askpolyee@hotmail.com

Kleding:

Zebra coat – COMEGETFASHION

Zwarte ripped jeans – Zara

10 gedachtes over “EYE CATCHER: ZEBRA COAT

Plaats een reactie