White spring

IMG_3919IMG_3908IMG_3909IMG_3542

Yes! Mmm het weer van de afgelopen dagen is heerlijk! De echte lente is tevoorschijn gekomen en daar horen natuurlijk mooie lichtere kleuren bij. Zelf vind ik wit een prachtige kleur wat ik ook vaak draag naast zwart, the basics. Wit is neutraal en goed te combineren met bijna elke andere kleur. Ik ben ook gek op dit witte jasje, hij is van een iets dikkere stof met patroontjes erop. Deze beige broek heb ik ook heel vaak aan, one of my favorites! Hij stretcht lekker mee en zit heerlijk! Hierbij heb ik een top gematcht mat rode kleine bloemetjes en een klein tasje.

IMG_3916IMG_3913

Klein handig tasje wat perfect is voor een dagje weg. Ikzelf houd er niet van om grote tassen bij me te hebben als ik weg ga, zit alleen maar in de weg :P. Ondanks dat het klein lijkt vanaf de buitenkant, kan er altijd bij mij bizar veel in. Vraag me niet hoe ik dat doe… 😉

IMG_3921IMG_3910

Een must voor de lente: je nagels in vrolijke pastelkleurtjes lakken. Ze geven je outfit een finishing touch en je hebt duizenden kleurtjes om uit te kiezen dus er is vast wel een die goed bij je outfit past. Zelf heb ik vaak een witte of een zalmkleurige nagellak op van Essie, love it!

Laten we nu nog maar hopen dat de zon blijft schijnen tot na de zomer.. 😉

LOVE, Polyee

Instagram: @polyee

Twitter: @polyeetang

Voor meer informatie en vragen: askpolyee@hotmail.com

Kleding:

Jasje: H&M

Top: Forever 21

Broek: Zara

Tasje: V&D

7 gedachtes over “White spring

Plaats een reactie