OVER MIJ

IMG_4252

Hi lovies!

Mijn naam is Polyee Tang (je spreekt het eigenlijk uit als Powie), ik ben 20 jaar oud en doe nu een jaartje vavo. Doordat ik veel vrije tijd heb en altijd gefascineerd ben door bloggers en vloggers ben ik mijn eigen blog begonnen. Ik hou van slapen, mijn vriendje, lekker eten, gezelligheid en vooral fashion, lifestyle, make-up (& chocolade ;)) Ik hoop mensen te inspireren en mijn kennis te delen door middel van mijn blog. Wees niet bang om vragen te stellen en kritiek te geven! Daar kan ik juist veel van leren 🙂

LOVE, Polyee

Instagram: @polyee

Twitter: @polyeetang

Voor meer informatie en vragen: askpolyee@hotmail.com

5 gedachtes over “OVER MIJ

  1. Leuk dit! ik ging even op youtube zoeken, en zag een filmpje van jou van vier jaar geleden voor CKV. Cindy vcrtelde dat je dit had, dus ging ik even kijken ziet er super mooi uit!!

    XX Anne

    Like

Plaats een reactie